subota, 30. ožujka 2013.

Macarons

Macarons su posebna priča za mene.Prvi put kad sami ih radila nisu bili za javnost:).Al ja ne odustajem i naravno morala sam ih ponoviti i rezultat je puno bolji.
Recept je sa ove stranice i jako je odličan i detaljan.Ja cu vam prenjeti samo sastojke,a upute i ostalo mozete pročitati na navedenoj stranici.

Sastojci:
2bjelanjka (oko 70gr)
50gr kristal sećera
120 gr sećera u prahu
80 gr sitno mljevenih badema



Punjenje čokoladno:
30ml vrhnja za slag
80gr čokolade tamne

Izrada nije komplicirana ,samo se morate držati recepta i sve ide jednostavno.Ja sam u bjelanjke dodala malo i creme of tartar i bolje se učvrstilo.
Za čokoladno punjenje sam u vrhnju otopila čokoladu,al ne da vrhnje provrije pa sam ostavila da se stegne i ohladi.U bjelanjke sam također dodala i kasikicu kakaa.
Za blansiranje badema:
Staviti u vodu bademe da prokljucaju,zatim ih procjediti i vaditi iz opne jos dok su topli,nikako se ne smiju ohladiti.Da ih osusite stavite u pećnicu na 100C oko 15-20 min.Provjeriti dali su suhi.



Nema komentara:

Objavi komentar

Print Friendly and PDF